Tódolos nosos proxectos, independentemente da súa tipoloxía ou razón de ser, eríxense sobre cinco piares:
Desde Outonía, deseñamos, aplicamos e avaliamos proxectos que integran e promoven a igualdade e a sostibilidade ambiental.
Traballamos tanto coa administración pública, coma con entidades privadas e do terceiro sector. Ao mesmo tempo consideramos primordial o traballo en rede con outros proxectos e profesionais cos que poder realizar traballos nos que prime o coidado e a calidade. Por iso estar en contacto con outras entidades que compartan os nosos valores resulta fundamental para complementar a nosa praxe.
Especializámonos en catro eixos de actuación:
Dende o coñecemento de habitar diariamente o mundo rural concibimos esta área de traballo.
Promovemos que o rural sexa un espazo igual en dereitos e oportunidades, tamén que os saberes e valores que alí se forxaron non desaparezan e que a vida nestes territorios mute da subeltarnización á valorización.
Concibimos a educación ambiental como un eixo transversal e un proceso educativo de reflexión, acción e transformación das sociedades. Orientado a repensar e reconstruír colectivamente as relacións humanas co medio natural no que habitamos e do que dependemos. Tomamos como folla de ruta os postulados de teorías como o decrecemento, a agroecoloxía ou o ecofeminismo, entre outras.
O desenvolvemento comunitario como un fin en sí mesmo e a participación como un medio imprescindible para poder acadalo.
Non concibimos a intervención educativa sen ter en conta o protagonismo da comunidade.
Acollemos esta esfera como un eixo transversal na nosa praxe e empregamos a educación emocional e as metodoloxías socio-afectivas como método.
Integramos a perspectiva interseccional conscientes de que habitamos un sistema que é patriarcal, racista, capacitista… e que se torna insostible para a vida.
As nosas propostas e intervencións buscan contribuír ao cambio de ollada cara unha ética dos coidados e o botrato.